Verkkokaupan sopimusehdotVoimassa 1.12.2016 alkaenVerkkokauppaNaviStore.fi verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, alle 18-vuotialle huoltajan suostumuksella, sekä yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. MaksuehdotCheckout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää. Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi. Pankkien verkkomaksutKäytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. LuottokorttimaksutVoit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.MobiilimaksutavatMobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Pivo käyttöehdot Collector Lasku ja OsamaksuLasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot. Collector yrityslaskun ehdot Lasku sähköpostiinLasku lähetetään tilauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Tuotteet toimiteen luvatun toimitus ajan mukaisesti maksun rekisteröidyttyä yrityksen tilille, normaalisti 1-3 arkipäivää. Emme vastaa pankin aiheuttamista viivästyksistä. Tuotteet ovat NaviStoren(Y-tunnus: 2700808-8) omaisuutta, kunnes ne ovat kokonaan maksetut. Tilauksen peruutus oikeus on 7 päivää etämyynnissä. Maksamaton lasku ei ole sama asia kuin tilauksen peruutus. Tilauksen peruutusajan jälkeen perimme maksamattomasta laskusta 35% tilauksen kokonaisarvosta. Laskulla tehtyjä tilauksia koskee muuten yleiset etämyynnin ehdot. Lisäksi karttoja tai ohjelmistoasennuksia sisältävissä tuotteissa pidätämme oikeuden erillisiin veloituksiin tai tapauksesta riippuen tilauksen peruutusoikeus ei ole lainkaan voimassa(esim. lisensoidut ohjelmistot). Tilaus- ja maksuvahvistusOnnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Peruutusoikeus ja palautusehdot Peruutusoikeus ei koske ohjelmisto- ja karttatuotteita jotka toimitetaan muistikortilla, ladataan digitaalisesti tai ladataan/asennetaan suoraan johonkin laitteeseen. Sopimusehtojen vastaisesta tilauksen peruuttamisesta perimme aina varausmaksun joka on vähintään 25% tilauksen kokonaishinnasta.
OngelmatilanteetMikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin/Matkahuoltoon. |